Nej, för jag gillar inte so!

Har ridit Gina massabomar små vägar i trav och galopp, var verkligen jobbigt! Vi fick hoppa en trestuts i slutet också! gymmpppaaa! Nu gör jag so, eller min pappa gör den typ åt mej? haha! Jag har prov imorgon på 1:vk, inte okej! Undra hur de ska gå, och hur pappa har tnkt sig! hah:) Imorgn slutar jag fett tidigt! Sen vid halv fyra ska jag på hemligt uppdrag typ! ;) hih, ni kanske får se något imorrn, jag vet inte, men kanske! ;D

____________________________________________________________________________________________
Det här är min kompis Johanna som jag chattar med just nu, hon tyckte ja skulle skriva om henne!hihi :D
Hon är fett cool! Hon har as mkt objektiv! ,) men nu ska jag plugga so! soo byyyee!
Denhära coola bilden har jag tagit på Johanna! wow!


Kommentarer
Postat av: johanna

Hahaha, jag älskar beskrivningen ;)

2010-10-24 @ 19:56:07
URL: http://danceitblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0