HÖSTLOV! :)

Nu är det mycket som har hänt, I Fredags så var ja i stallet jobba och fixa iordning saker tills tävlingen, slutade klockan tolv eftersom vi har haft utvecklingssamtal vecka så hade mycket tid! På lördagen var det tävling jag var felfri i första, de var en CR, så där blev det en rosett, sen i LC+ så hade jag ett stopp och efter stoppet så hoppade hon så himla bra! :D Sen var det allsvenska final, för de som inte hade hoppat än, det ena laget gick och vann! I den klassen satt jag och berättade omhoppningsbanan! ;)
Juste på Morgonen så var det en lite mus som var i min kasse, där jag hade mina hästsaker, jag blev ganska rädd!;)

På söndagen åkte jag ut på morgonen och red Gina fina, sen hem. Vi åkte till Brommablocks och köpte en soffa, New york! ;) Fast den kommer inte förens om et tag!;)

Igår var jag i stallet och ja o Mimmi hade att man skulle bygga en käpphäst,haha, det blev jätte fina! ;)
Sen så fick jag Rida gina när det var Gymkhana träning, hon blr taggade, och det är roligt! :D Sen skulle jag Rida Tyche en halvtimme, eftersom hon varit halt till och från hela tiden.

Idag ska ja åkte ut och hjälpa till med löshoppningen och sen rida en sväng till på tyche, sen på kvällen blir det hoppning och jobb!
As snygg och fräsch, ingen dubbelhaka här inte! ;) hah..

Morotshinderet på Pontius i Rimbo för många år sedan!

Samma hinder på Gina, fast i helgen! ;)

Ginger v.s Gina! :D

Vinnande laget! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0